Op weg naar India! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nienke Miezenbeek - WaarBenJij.nu Op weg naar India! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nienke Miezenbeek - WaarBenJij.nu

Op weg naar India!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

08 Februari 2013 | Nederland, Haarlem


Nog even een laatste verhaal voorlopig vanuit Nederland, vanuit mijn vertrouwde kamer, huis en straat.. Gek om te bedenken dat ik overmorgen heel ergens anders zal wonen, in een omgeving waar ik me nu nog echt geen voorstelling van kan maken..
Natuurlijk heb ik een hoop gelezen over India, documentaires gekeken en verhalen van anderen gehoord.. maar nu zal ik India echt zelf gaan ruiken, proeven, horen, voelen en zien!

Afgelopen week stond in het teken van de laatste voorbereidingen voor de reis treffen, het inpakken van alles waarvan ik denk dat handig is om mee te nemen, gedag zeggen op mijn werk, en veel koffie en thee momentjes met iedereen die ik nog even gedag wilde zien en spreken voor ik zou gaan..!

Mijn backpack is inmiddels ingepakt, volgepropt met toiletspullen, wat kleren en vooral ook met veel jojo’s, potloden, pennen, smink, ballonnen, rode neuzen voor de jongens in het Don Bosco Boys Home in Puducherry, Zuid Oost India, waar Eva en ik een tijd zullen wonen.

Ook heb ik afgelopen weken ontzettend veel sponsorgeld en lieve reacties van veel mensen ontvangen! Bedankt daarvoor! Ik voel me gesteund door iedereen en ik hoop en weet zeker dat ik samen met Eva een mooie tijd tegemoet ga, waarin we vast ook een hoop kunnen doen!

Mijn volgende verhaal zal vanuit India zijn, en ik kan nu al niet wachten om jullie over India te vertellen als ik er ben! Ik beloof dat ik snel wat van me laat horen als ik er ben!

Lieve groetjes!

Nienke








  • 09 Februari 2013 - 14:25

    Jan10:

    Lieve Nien!
    Als je dit leest, heb je hoop ik je nieuwe thuis voor de komende maanden gevonden.
    Ik ben heel benieuwd naar de avonturen die je daar mag gaan beleven!!
    Ik lees er vast snel meer over, genieten en succes meis met het acclimatiseren in India!
    Dikke tuut uit Zwolle!

  • 10 Februari 2013 - 20:06

    Emma Zwarts:

    Hejj Nienke,
    k ken je niet zo heel erg goed, maar kwam 'per toeval' op je blog terecht. Ontzettend veel succes de komende tijd met wennen en vooral uiteindelijk met je werk daar!
    Vind het heerlijk om te lezen dat je je hart volgt. Krijg je nooit spijt van!

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Ik ben Nienke, 24 jaar en ik woon in Haarlem. Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd als bewegingsagoog en psychomotorisch therapeut. Ik werk als invalkracht in de naschoolse - en vakantieopvang van het speciaal onderwijs. Maar nu ben ik in India! Hier werk en leef ik 3 maanden met 100 jongens (straatkinderen) die in het Don Bosco Boys Home wonen. Daarna reis ik nog 1,5 maand rond door Zuid India!

Actief sinds 12 Dec. 2009
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 84224

Voorgaande reizen:

15 November 2015 - 23 November 2015

Ik ren voor Ethiopië

02 Oktober 2014 - 25 Oktober 2014

Trektocht door de Himalaya van Nepal

09 Februari 2013 - 23 Juni 2013

Op reis naar India

01 Juni 2012 - 09 Juni 2012

Circusproject in Roemenie

28 Augustus 2011 - 04 September 2011

Nienke fietst deTour for Life!

02 Januari 2010 - 02 Mei 2010

Nienke gaat naar Ethiopie

Landen bezocht: