Ons startbewijs is binnen! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nienke Miezenbeek - WaarBenJij.nu Ons startbewijs is binnen! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nienke Miezenbeek - WaarBenJij.nu

Ons startbewijs is binnen!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

14 Juni 2011 | Nederland, Haarlem

Lieve trouwe lezers!

Jullie zullen vast wel denken; is die Nienke in Limburg van de Gulpenberg af gevallen, of is die gestopt met trainen?

Ik kan je hierbij gerust stellen; dat is niet het geval!

Ik ben alleen afgelopen weken (en de weken daarvoor eigenlijk ook) onwijs druk geweest voor school en mijn eindstage met de laatste loodjes!!
Inmiddels kan ik jullie vol trots vertellen dat ik nu bijna alle 4e jaars vakken met super mooie voldoendes heb afgerond, en ook mijn eindstage heb ik met een mooie ruim voldoende afgesloten! Deze week laatste stage week, en dan zit het er echt op.. Wel gek hoor!

Maar dat geeft me wel even de tijd om jullie weer even op de hoogte te houden van mijn voorbereidingen voor de Tour for Life!

En ik heb belangrijk nieuws; We hebben met ons team Haarlem for Life het startbewijs binnen! De teller van het sponsorbedrag dat we inmiddels hebben binnengehaald staat zelfs al op 16.465,00 !!! Wat een onwijs groot bedrag al!

Zie onderstaand bericht:
8 juni: Tour for Life
Wij feliciteren team Haarlem for Life! Vanaf vandaag staat namelijk het fantastische bedrag van 15.000 euro op hun teller! Hierdoor hebben zij het startbewijs binnen voor Tour for Life!

Niet te geloven hoeveel geld we inmiddels al hebben binnengehaald! En dat mag alleen nog maar meer worden! De meeste van jullie zullen daarover deze weken nog wel meer van mij horen!

Nog mooier! We stonden deze week als team ook in de krant! (In weekblad De Schoter) Het houd maar niet op met die media aandacht haha.. eerst al op televisie, nu weer in de krant.. Straks moet ik nog echt met een zonnebril en pruik over straat!
(Handtekeningen deel ik uit in ruil van een sponsoring voor Artsen zonder grenzen :P )

Het word nu wel heel echt allemaal! En het komt ook steeds dichterbij.. Ik krijg er wel een beetje de kriebels van!!
Maar het is ook wel weer heel erg gaaf allemaal!! Het trainen en de voorbereidingen gaan in ieder geval in volle gang door!
Nu ik vanaf volgende week klaar ben met stage heb ik ook doordeweeks wat meer tijd om naast kilometers maken ook meer klim training te gaan doen!

Word vervolgd..

Groetjes! Nienke