Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nienke Miezenbeek - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nienke Miezenbeek - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

01 Januari 2010 | Nederland, Haarlem

Lieve Allemaal,
Heel snel nog een kort berichtje voor in dan echt vertrek naar Ethiopië!
Alles is eindelijk ingepakt en geregeld! Op de een of andere manier zijn mijn tassen altijd weer veel groter en zwaarder dan dat de bedoeling was.. maar ja, dan heb ik hopelijk wel alles mee! Tenminste, dat denk ik! Want ik weet natuurlijk niet precies wat mij allemaal te wachten staat! Maar daarom is het ook zo gaaf, dat is nou juist het avontuur!
Ik vind het wel spannend, en ik denk dat het afscheid morgen wel even moeilijk zal zijn, maar als dat eenmaal achter de rug is, weet ik zeker dat ik super ga genieten van alle nieuwe indrukken!!
Ik heb er zin in!
Groetjes,
Nienke

• 01 Januari 2010 - 22:24

Maurits:

Hey Nienke!

Spannend dat laatste nachtje. Heel veel plezier en succes op de heenreis. Geniet er van en ik hoop snel van je te horen.

Groeten,

Maurits.

• 02 Januari 2010 - 12:05

Noortje:

Lieve Nien!
    Je zit nu in het vliegtuig, spannend! Ik hoop dat de reis voorspoedig verloopt!
    Super mooi artikel in het Haarlems Dagblad zeg! Vet leuk met een foto! Hoop dat je hierdoor nog wat extra geld kan ophalen!:D
    Hele dikke kus en geniet!

• 02 Januari 2010 - 12:19

Nienke:

Hey Nienke,

Hele goede reis gewenst, waarschijnlijk zit je al in het vliegtuig, maar toch. Succes met je eerste ritje in de lucht!!

Liefs Nienke

• 02 Januari 2010 - 13:23

Bram:

hoi nienke,

ik heb je net uitgezwaait en het was gezellig maar ja nu nog het vliegtuig maar daarna wacht je het grote avontuur

succes bram

• 02 Januari 2010 - 14:28

Peter&Astrid:

Ha Nienk, als je dit leest, zit je in een 24 graden omgeving en schaatsen wij hier(hoop ik).
    Dankzij de "medewerker van de maand" op Schiphol, die het (vanwege een beetje sneeuw gesloten) buitenterras openmaakte, konden we je nog door het vliegtuigraampje zien zwaaien.

Hopelijk kunnen we hier snel lezen hoe het daar is. Ben zeer benieuwd. Peter!

Je stukje in de krant is gaaf! VIP persoon voor één dag. Hoe was het in het vliegtuig?

ondertussen de stukjes gelezen en foto's gezien van Lammert en Annemarie.
    he tot gauw hoors!

een "trotse" moeder

• 02 Januari 2010 - 17:14

Jantieneke:

Lieve Nienke!!
    Hoe was het vliegen?
    Echt gek dat je nu echt ver weg bent...
    Geniet ervan voordat je het weet is het voorbij!
    Een super super mooie tijd toegewenst!!!
    Dikke kus Jantieneke

• 03 Januari 2010 - 10:49

Samara:

Heey Nien:D!
    Hoe was de reis? Nou ik hoop goed. Heel veel plezier daar! en lekker van het weer genieten he! want het is hier echt koud! ik ben jaloers op je:P
    Groetjes ! van ons

• 03 Januari 2010 - 19:09

Merlijn:

Succes!!! Hopelijk is alles goed verlopen en ben je veilig aangekomen!!