Het begin van mijn avontuur.. - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nienke Miezenbeek - WaarBenJij.nu Het begin van mijn avontuur.. - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nienke Miezenbeek - WaarBenJij.nu

Het begin van mijn avontuur..

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

24 December 2009 | Nederland, Haarlem

Hoi Allemaal!
Hier is ie dan; mijn eerste verhaal!
Want het is nu echt bijna zover: over 9 dagen vlieg ik naar Addis Abeba!
Ik ben natuurlijk al maanden geleden begonnen met de voorbereidingen.
Zo heb ik al mijn inentingen nu binnen (10 in totaal!!) En alles is nu geregeld met de IB groep en dergelijke. Ook heb ik inmiddels al een flink bedrag aan sponsorgeld opgehaald! Mede namens jullie! Dus alvast bedankt!!
Gister ben ik officieel weer terug naar Haarlem verhuist. Dat was nog best een hoop werk, want ik had in die 2,5 jaar dat ik in Zwolle woonde best veel spullen verzameld;)
Gelukkig konden sommige dingen voor 4 maanden ergens anders worden ondergebracht!
Het was een drukke periode, tussen alle voorbereidingen door had ik natuurlijk ook nog mijn opleiding!
Maar ik heb het er zeker voor over gehad, er staat mij nu een heel mooi avontuur te wachten!
Ondanks dat ik nu toch ook wel een beetje zenuwachtig begin te worden, heb ik er vooral ook heel erg veel zin in!!
Aanstaande zondag heb ik een 'uitzwaaifeestje' zodat ik iedereen nog even gedag kan zeggen!

Door alle drukte is het er niet van gekomen om kerstkaartjes te sturen, dus bij deze wens ik jullie hele fijne kerstdagen!

Jullie horen wel weer van mij!
Groetjes,
Nienke

  • 27 December 2009 - 13:40

    Judy:

    Hé Nienke,

    veel succes met alles!
    Jij begint het jaar echt spetterend zeg.Ben benieuwd naar al je verhalen!

    maar geniet deze dagen ook nog maar ff van alle nederlandse dngen!

  • 28 December 2009 - 07:15

    Sascha:

    Hey Nien,

    Have fun & enjoy! Ik ga je verhalen volgen :).

    liefs,
    Sascha

  • 28 December 2009 - 12:27

    Esther:

    Hey Nienke

    Nog 5 daagjes en dan ben je foetsie. Ik hoop dat jet een supermooie tijd gaat krijgen daar. Ik ga je missen in ons kringhuis en onze gezellige etentjes samen.
    Geniet, geniet, geniet!!!

    Liefs Esther

  • 01 Januari 2010 - 20:33

    Milou Hommes:

    Een hele goede reis morgen!!! xxx Lou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Nienke

Ik ben Nienke, 24 jaar en ik woon in Haarlem. Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd als bewegingsagoog en psychomotorisch therapeut. Ik werk als invalkracht in de naschoolse - en vakantieopvang van het speciaal onderwijs. Maar nu ben ik in India! Hier werk en leef ik 3 maanden met 100 jongens (straatkinderen) die in het Don Bosco Boys Home wonen. Daarna reis ik nog 1,5 maand rond door Zuid India!

Actief sinds 12 Dec. 2009
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 84230

Voorgaande reizen:

15 November 2015 - 23 November 2015

Ik ren voor Ethiopië

02 Oktober 2014 - 25 Oktober 2014

Trektocht door de Himalaya van Nepal

09 Februari 2013 - 23 Juni 2013

Op reis naar India

01 Juni 2012 - 09 Juni 2012

Circusproject in Roemenie

28 Augustus 2011 - 04 September 2011

Nienke fietst deTour for Life!

02 Januari 2010 - 02 Mei 2010

Nienke gaat naar Ethiopie

Landen bezocht: