Ik doe mee aan de Tour for Life 2011! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nienke Miezenbeek - WaarBenJij.nu Ik doe mee aan de Tour for Life 2011! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nienke Miezenbeek - WaarBenJij.nu

Ik doe mee aan de Tour for Life 2011!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

22 Mei 2011 | Nederland, Haarlem

Hallo allemaal!

Hier dan mijn eerste verhaal over mijn voorbereidingen voor de Tour for Life!

Op een of ander onbewaakt moment (ik vraag me soms wel eens af of ik wel helder bij bewustzijn was) heb ik besloten om mee te doen in het team Haarlem for Life.

In augustus zullen wij als team, samen met heel veel andere teams, naar Italië reizen. Waar we de tour van ons leven gaan fietsen, namenlijk; De Tour for Life!

Wij zullen in een tocht van 8 dagen van Italië naar Nederland fietsen, door de Alpen en door andere mooie gebieden.. Dit om geld in te zamelen voor Artsen zonder grenzen!

Ik wilde vroeger altijd al voor Artsen zonder grenzen werken, en nu ik over deze uitdaging hoorde wist ik een ding zeker; ik doe mee!

Beetje impulsief misschien zo achteraf bekeken, maar wel een goede beslissing! Want nu.. aantal maanden later inmiddels, ben ik super dankbaar dat ik deze kans kreeg, én en dat ik deze gegrepen heb!

Zoals ik al zei, inmiddels ben ik al wat maanden verder en de voorbereidingen en trainingen zijn dan ook al volle gang!

Voor wie het leuk vind om te lezen wil ik graag mijn verhalen delen, en deze zal ik hier dan ook neerzetten!

Zo kun je een beetje een beetje met me mee rijden in deze 'Tour for Life'

Ook kunnen jullie mij, en de rest van mijn team volgen en sponsoren op de site van Tour for Life:

www.tourforlife.nl
(ons team heet Haarlem for life!)

Veel leesplezier!

Groetjes,

Nienke Miezenbeek

• 22 Mei 2011 - 17:44

Noortje:

Heej Nien! Super leuk dat je weer een blog gaat bijhouden, weer voor een mooi doel! Topper! Ik wens je alvast super veel succes en ik hoop tot heel snel! Dikke zoenen!

• 23 Mei 2011 - 17:09

Birgitta:

Ik had al vanje moeder van je enthousiaste plannen gehoord en natuurlijk jou al eens voorbij zien zoeven. Ziet er echt flitsend uit.
    Het eerste wat ik dacht: Weer zón geweldige actie!
    Heeeeeel veel succes met de voorbereidingen maar we spreken elkaar vast binnenkort nog wel.
    Toi toi