Ik doe mee aan de Tour for Life 2011! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nienke Miezenbeek - WaarBenJij.nu Ik doe mee aan de Tour for Life 2011! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nienke Miezenbeek - WaarBenJij.nu

Ik doe mee aan de Tour for Life 2011!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

22 Mei 2011 | Nederland, Haarlem

Hallo allemaal!

Hier dan mijn eerste verhaal over mijn voorbereidingen voor de Tour for Life!

Op een of ander onbewaakt moment (ik vraag me soms wel eens af of ik wel helder bij bewustzijn was) heb ik besloten om mee te doen in het team Haarlem for Life.

In augustus zullen wij als team, samen met heel veel andere teams, naar Italië reizen. Waar we de tour van ons leven gaan fietsen, namenlijk; De Tour for Life!

Wij zullen in een tocht van 8 dagen van Italië naar Nederland fietsen, door de Alpen en door andere mooie gebieden.. Dit om geld in te zamelen voor Artsen zonder grenzen!

Ik wilde vroeger altijd al voor Artsen zonder grenzen werken, en nu ik over deze uitdaging hoorde wist ik een ding zeker; ik doe mee!

Beetje impulsief misschien zo achteraf bekeken, maar wel een goede beslissing! Want nu.. aantal maanden later inmiddels, ben ik super dankbaar dat ik deze kans kreeg, én en dat ik deze gegrepen heb!

Zoals ik al zei, inmiddels ben ik al wat maanden verder en de voorbereidingen en trainingen zijn dan ook al volle gang!

Voor wie het leuk vind om te lezen wil ik graag mijn verhalen delen, en deze zal ik hier dan ook neerzetten!

Zo kun je een beetje een beetje met me mee rijden in deze 'Tour for Life'

Ook kunnen jullie mij, en de rest van mijn team volgen en sponsoren op de site van Tour for Life:

www.tourforlife.nl
(ons team heet Haarlem for life!)

Veel leesplezier!

Groetjes,

Nienke Miezenbeek




  • 22 Mei 2011 - 17:44

    Noortje:

    Heej Nien! Super leuk dat je weer een blog gaat bijhouden, weer voor een mooi doel! Topper! Ik wens je alvast super veel succes en ik hoop tot heel snel! Dikke zoenen!

  • 23 Mei 2011 - 17:09

    Birgitta:

    Ik had al vanje moeder van je enthousiaste plannen gehoord en natuurlijk jou al eens voorbij zien zoeven. Ziet er echt flitsend uit.
    Het eerste wat ik dacht: Weer zón geweldige actie!
    Heeeeeel veel succes met de voorbereidingen maar we spreken elkaar vast binnenkort nog wel.
    Toi toi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Ik ben Nienke, 24 jaar en ik woon in Haarlem. Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd als bewegingsagoog en psychomotorisch therapeut. Ik werk als invalkracht in de naschoolse - en vakantieopvang van het speciaal onderwijs. Maar nu ben ik in India! Hier werk en leef ik 3 maanden met 100 jongens (straatkinderen) die in het Don Bosco Boys Home wonen. Daarna reis ik nog 1,5 maand rond door Zuid India!

Actief sinds 12 Dec. 2009
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 84183

Voorgaande reizen:

15 November 2015 - 23 November 2015

Ik ren voor Ethiopië

02 Oktober 2014 - 25 Oktober 2014

Trektocht door de Himalaya van Nepal

09 Februari 2013 - 23 Juni 2013

Op reis naar India

01 Juni 2012 - 09 Juni 2012

Circusproject in Roemenie

28 Augustus 2011 - 04 September 2011

Nienke fietst deTour for Life!

02 Januari 2010 - 02 Mei 2010

Nienke gaat naar Ethiopie

Landen bezocht: