Volg je dromen en neem de bijbehorende risico's! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nienke Miezenbeek - WaarBenJij.nu Volg je dromen en neem de bijbehorende risico's! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Nienke Miezenbeek - WaarBenJij.nu

Volg je dromen en neem de bijbehorende risico's!

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

02 Oktober 2014 | Nederland, Haarlem

Hallo lieve allemaal,

Nog een klein laatste verslagje voor ik vertrek naar Schiphol! Na 4 maanden voorbereiding, dromen, training en extra werken is het vandaag dan eindelijk zo ver! Vandaag ga ik dan eindelijk echt naar Schiphol en mag ik zelf met het vliegtuig (in plaats van anderen uitzwaaien) en ga ik richting Nepal!
Ook zal ik op Schiphol het merendeel van de groep ontmoeten, spannend! Ik kijk er naar uit om weer nieuwe mensen te ontmoeten!

Ik kijk er naar uit om nieuwe ervaringen op te doen, een nieuwe land en een nieuwe cultuur te ontdekken, nieuwe mensen te ontmoeten, mezelf weer te ontmoeten, met de nadruk op ont-moeten.. even helemaal niks.. ik kijk er naar uit om de bergen in te gaan, de natuur in, al het moois dat de wereld te bieden heeft en wat ik weer een klein stukje mag gaan ontdekken komende weken!

Het blijft spannend, ik ben best zenuwachtig op dit moment! Of ik alles wel mee heb, of mijn lichaam het aan kan.. en het vliegen zelf vind ik nog het spannendst.. maar als je iets wil moet je uitdagingen aan gaan, dus die ga ik gewoon aan! En die spanning is ook een onderdeel van het geheel!

Ik denk niet dat ik in Nepal een verslag zal plaatsen, maar als ik terug ben zal ik jullie zeker laten mee genieten van de verhalen en foto’s!
Ik heb ook mijn telefoon niet mee (alleen een prepaid telefoon voor nood) dus ik zal ook echt even niet bereikbaar zijn.. geen internet, facebook, what’s ap.. gewoon echte gesprekken en echte ervaringen!

Ik ben er klaar voor!

Dag lieve allemaal! Tot snel!

‘Wat telt is niet of je déze berg beklimt of die daar of nog een andere..
Maar dat je de weg aflegt..
En wel met aandacht, volharding, met een open hart en een oplettende geest.
Niet de naam van de berg die we hebben beklommen verandert ons, maar de aandacht en liefde die we in de tocht hebben afgelegd.’
(uit het boek De Wereldziel)

Heel veel liefs,
Nienke

• 02 Oktober 2014 - 17:11

Erik:

He nienke,

Ondanks dat je dit berichtje pas over een maand leest. Heel veel plezier, geniet momentjes, rust en nog eens rust.

Tot weer in NL
    Erik

• 02 Oktober 2014 - 19:39

PeterM:

Nienke, geniet dan met aandacht, volharding, met een open hart en een oplettende geest van het prachtige Nepal!! Ik denk dat dat jouw zeker gaat lukken.

• 03 Oktober 2014 - 11:54

Jantien:

Wauw Nien, mooie woorden!

• 06 Oktober 2014 - 15:27

Astrid:

he lieverd, je hebt al heel wat ' bergjes' beklommen om weer zover te komen! Je doet het toch maar..........
    veel mooie ontmoetingen!

veel liefs, mis je
    mam

• 05 November 2014 - 16:02

Timo De Boer / HIKE & Trekking Magazine:

Beste Nienke,

Even voorstellen: ik ben de redacteur van HIKE & trekking, een tijdschrift over trektochten en avontuurlijke vakanties.
    Graag wil ik in contact met je komen ivm met gebeurtenissen rond de Thorung La omdat we hier een artikel van willen maken in ons tijdschrift.
    Hieronder tref je mijn gegevens aan:

Timo de Boer
    HIKE & trekking